CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 28 April 2011

hahaha aku tules blog... oh noooo!

Salam...=)
mungkingkah anda bermimpi atau aku yang tak cukup tido...
adakah ini semua benar?????
aku tulis blog adakah....?????
ni namanyer keje sewaktu cuti aku...
act.aku tak de niat pun nak tulis blog tapi atas permintaan ramai daripada teman2 ( roomate aku  terutamanyer )
aku tulis lah..huhuh boleh lah korang2 tahu pasal aku...almaklumlah..aku tak cenderung sanagt dengan FB..huhuhu da tak ader acconut pun da pun....baek tak???? =)
ni nak citer ...pagi 2 aku da kemas2 barang2 aku...bwak turun rumah aku
penat wooo....tingkat 5...aku g panas enjin moto..ag...heheh...
tunggu punyer tunggu aku tgk movie citer SAW..huhuh..seram sejuk aku..
aku menghabiskan sisa2 masa aku kat nilam dengan roomate aku...
aper lah dia buat erk..otw kelik kelantan lah tuh..
owh piQoh2....nanti mg bacer ea huhuhuh mesti mg suko ngeeee=)
kerinduan pada teman2...USIM memang aku tak dapat nafi...macamair paip air mate aku kua ( dalam hati jer )
aku rindu..memory dengan budak group 4 nan group 8....aku rindu korung taw....aku rindu fatin umirah...and sume member aku...safwan ros....and....my lover..uhukkk terbatuk dier...=)
kenangah bersame korunk..aku mang xkan luper lah...korang terbaek..okeh

0 comments: