CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 14 September 2011

engkau lah~

salam...
oh hype...
huhuhuh tetiber rase tgn ny nak menaep~
kesedihan melanda..
jiwa kacau
:(((

memang statement " engkau adalah apa yang aku sering tulis sedangkan aku adalah apa yang kau tak pernah baca " makan dalam kot...
sedih biler nak luah~

maaf maaf maaf maaf
letih kot dengar hari2
sori2 sori sory...
murah giler maaf tuh sampai selalu di ucapkan oleh kau kan~
terlalu byk maaf kau sampai aku tak boleh nak maafkan lagi~
bagi aku maaf kau tak der makna dah~
selalu sgt mintak maaf`

aku harap satu hari nanti ko tahu gune perkataan maaf tuh betul2..and ko btul2 maksudkan betul2
yang ko mintak maaf...aku tak mintak byk ..
cukuplah ko harigai kau macam kawan ko yg len k~

mahu tido nytes~

entry yg ta baek~


0 comments: