CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 13 August 2011

jangan sekat aku~

Plizz jangan sekat aku~benarkan aku buat aper yang aku minat
aku merayu~
aku sedih sangat biler kau pk aku buat yang bukan2 belakang kau~
kau jangan buat aku macam ni~
kenapa kau takmahu tolak ansur dengan aku~
sedangkan aku masih diri aku~
kenapa kau tak beri masa  pada aku untuk berubah ke arah kebaikan~
apa kau ingt semua orang boleh berubah secara drstik ke???
aku adalah diri aku~
aku benci situasi macam ny~
sudah jatuh di timpa tangga
sekali ade baldi simbah dengan air~
malang giler~
WHAT ON EARTH?????

Serius i did'nt find a real friend kat sini
so hard~so selfish~
but not at all....
mugkin masih baru kat sini sampai belum jumpa rakan sebenar~
aku lepak saja~
kecuali kalu orang dah carik pasal ngan aku habislah~~
aku bukan PENDENDAM
tapi aku sangat SUKAR MELUPAKAN
aku bukan PEMBENCI
tapi aku sangat TIDAK MAMPU MEMANDANG WAJAHMU

andai itu berlaku nilah yang mampu aku katakan ~

0 comments: