CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 28 August 2011

nak raye dah~

salam ~
baru bangun aku ni huhuhuh~
hari ny last pose
aduhai sedih rasenyer~
sbb smalam last terawih huhuhuhu
eh ni haa nak citer~my mom just finish repair my baju raya~
she said that she will never buy for me bju raye anymore
because it s soo hard to repair while it s not act my size hahahahahah
it s difficult to find the clothes that match for me huhuhuhuh
alahai aku ni kecik molek huhuhu~
along dah balik umah malam tadi sudah semakin membulat hahaha
sgt1000x
sempat gak buat kueh rayer malam tuh..
tapi simple jelah hahahah
hari ny mungkin akan pergi ke MC,mydin and yang seangangkatan dengannye
mencari baju rayer~

HOW ABOUT MY LIFE AS SINGLE???

peoples always ask me if im single or not???
what will i ans???
i wil said
kalo ader jodoh aderlah""
adakah jawapan tuh selamat?????
memey lah hahahahah
aku tak tawu nak expalin camner~
all the times falied in love huhuhuh
i m sick of it~
adekah salah aku sume ny????
aduhai ~

tak nak citer dah lah hahahaah
nak kawan ngan sumer orang~
nak terime sumer orng yg hadir dalam hidup aku dengan baik~
hahahahaah
but enough for me to love some one anymore
 hahahah
selamat hari rayer huhuhuh~
END~

0 comments: