CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 4 May 2011

cuti yang bergaji..

seronok sanagt biler mendengar tawaran ayah aku yang kater....

" keje ko just amek adek nan hantar dier ke tadika jer ,tiap bulan dapat duit..."

vavavavava...saper tak mahu..kire aku bercuti sakan enggak perlu susah2 g cari kerje hahahah.....
sesungguhnyer inilah yang ku idamkan kui2!tapi yang pasti ader lah keje2 sampingan yang ayahku suruh buat seperti pergi kedai..beli..itu dan ini...dan hal2 rumah...tapi aku  kadanag2 bosan juger..dok umah sowang2..nak layan movie kat laptop sumer movie aku dah layan ....sampai aku ulang balik aper cita????
aku cuber mengisi masa lapang dengan tgk raja lawak kat you tube di samping ulangkaji pasal interview S.P.a uh...hadui lagi baper hari lagi aku nak kene temuduga...pliz..PRAY FOR ME...hari nie..aku rase malas sangat nak wat keje rumah..tapi nak taknak aku buat juger...

biler lah mak aku nak kuar g jalan2 nie nak ikut...sejak akhir2 nie..aku malas betul nak kuar kalu mama aku tak kuar..aku just kuar kalo mak aku ajak jer,...nak buat macam maner da anak tunggal...sumer orang gi sekolah..tinggalah aku seorang diri bercakap dengan kucing2 aku...aku sebenarnyer...takut sanagt menanti keputusan exam ...final..aku da cuber shabisnyer,,,pendek kate '' alang2 menyeluk pekasam,biar sampai ke pangkal lengan " aku rase bukan stakat lengan aku seluk tapi sampai ke bahu aku hahahah....watever pun aku bertwakal kepada ALLAH...
hanya Dia yang yang tahu aper yang terbaik untukku...
aku telah berusaha....dan aku berharap agar aku lepas dengan ujian ini..
Peristiwa dulu memang benar2 menyakitkan jiwa raga aku....
Hanya Tuhan jer yang tahu..betape..aku.....haish...
ok lah....mahu lipat baju....k chowz...

0 comments: