CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 3 May 2011

mama...mama dirimu yang terbaek bagiku...

saper tahu hari nie hari ibu kan....
hari nie aku wat sumer kerje rumah...kat dalam rumah nie kecuali..
hantar adek ke sekolah..sebab moto tak ader...
hum..nak masak pun ader nugget ..
sooo tak pelah....
kalu nak tahu..hari nie hari ibu...aku nak bagi paer yer kat mama aku ??
umm.... pk2
kalu aku buatkan kad ok tak???
rasenyer ok kot..ok2 aku buat. keyh...tapi nak tulis aper yer????
um tuulis sayer sayang mama sayer lah and sorry 4 everything lah huhuhu
nak tahu tak mama aku nak pergi sarawak hari aku pergi interview..um takutnyer..aku 
tak bape nak ok sangat kalo mam tak der nie..tiap kali ader events jer pade diri aku mesti salah sorang parent aku tak datang..
tapi tak pelah mungkin masing2 bz ngan kerje masing2...aduhai...
aku doakan mak aku pergi dengan selamat dan pulang dengan selamat juger...
tuh sajer yang aku harapkan huhuhhu...
sooo....tadi aku dengar kat tv 9 tanyelah ustaz pasal kasih ibu,...
aku terasa juger sebab kadang2 aku pun tak sedar yang aku ader melukakakn hati mak aku..
sian mak aku..maafkan  ina mama..
ina...tapi aku rase kebanyakan remaja zaman sekarang pun tak sedar yang kadang2 mereka pun ader melukakan hati mak mahupun ayah mereka...diorang lagi seronok menjager hati pakwe mereka...o memenuhi segale kemahuan awek2 mereka..
biler aku pk2 balik..mak ayah aku seribu kali ganda penting daripada orang laen...humm...
aku tegur untuk mengingatkan diriku..dan diri orang laen...
RENUNG2KANLAH..DAN SELAMAT BERAMAL... = )

0 comments: