CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 1 May 2011

pulang ke kampung secare tiber2

today aku baru sampai melake..malam semalam pergi rumah along tido saner...tengok kucing2 dier yang besar bukan maen...lagi..yang pasti aku memang tak ingat 2 aper2 naper abah bagi aku sepuluh ringgit baki duet isi minyak huhuhuh....tapi tak pelah..aku amek ajer...act na pergi setapak....pergi  tgok jenazah arwah nenek paiz...baru meninggal malam tadi..aku last jumper beliau time aku nak masuk universiti balik...sem 2...innalillah...tapi nak citer kitorang pergi setapak macam maner..bukan macam setapak...macam beribu tapak pergi..saner sini pergi..satu KL..jlan nan mencari..huhuhuh..yang pasti memang pening dan pent..uhhuhu..nak tawu...aku dapat jumpa izzah fasihah..dier pakai tudung..cumel lagi tuh..dapat maen nan amek gambar dengan dier lagi ...ngegeg dier pandai cakap...humm...balik..melake awal tak semapat nak tgok dikebmikan coz...budak2 nie kene balik hostel...uteh nan zamani...tak pelah..hummm...biler aku nak cari kerje nie...duet poket makin kurang...nak kerje aper lagipun...tak kan kedai kek lagi..nak cari pengalaman baru kalau boleh...tapi hum nanti aku pk kan...aku belum puas cuti ag...takpelah..aku ader misi time cuti nie..

1. nak naek kan berat badan sehingga stabil.
2.nak wat interview S.P.A tuh betul2
3.cari kerja sambilan bagi memnuhi poket aku n tambah pengalaman kerje.
4.nak belajar masak lagi
5,kemas umah dengan sempurna
6.amek lesen kete...

rasenyer cukup tak 4 bulan nak buat sumer tuh..huhuhuhu....terlebih dari cukup..mudah2han menjadi..ameeen...

0 comments: