CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 5 May 2011

oh nanges pulak

first time aku tulis blog sambil nagis teresak2...
selamer nie aku tak mahu tulis citer2 sedih kat blog...kerna biarlah aku jer yang tahu..
tapi kali ny tak tertahan...aku sedih sangat2

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Pertengkaran Yang Terjadi
Seperti Semua Salahku
Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu

why me???always me????eventhough  i have reason ....why always me...??I m not act mean...
but you!!!! you act ...
aku sedih mengape aku sajer yang mengalah dalam peerhubungan in..memang dalam relationship mesti ader tolak ansur..tapi asyik aku jer yang beransur..dia asek bertolak jer..aku sedih taw!
hum sedih sangat ...nie..baldi maner baldi...nak nangis..
aku hope sangat 1 hari nanti akan ader orang myedarkan dier...
and baru dier betul menghargai aku..
aku rase biler aku da tak der nanti baru die nak sedar ...
coz..time aku ader di buat2 tak tahu jer..
biler aku tak de...baru nak cari2..

0 comments: