CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 17 May 2011

hobi baru.......

salam..
rasenyer agak lamer aku tak nulis nie...
sebab aku tengOk blog macam demam sikit soo..aku malas nak usik time die tgah demam..hihihi
biler aku tgok dier macam da kebah jer aku continue..lah..

citer????
ok.2...memandangkan kat tempat kerje aku tuh ader banyak mase terluang kalo takder customer...soo
aku menghabiskan mase aku dengan membace novel2 yang aku pinjam dari akak kedai aku tuh huhuh..
dier bawak aku bacer hihihi..
lamer lamer aku jadik addicted pulak nak bacer lagi...
masuk nie baru bape 2hari aku pinjam dah dekat 3 buku aku bacer...
(kalau lah aku bacer buku bio macam tuh,,,)
(kalo lah aku bacer buku kimia macam tuh )
sangat ketagihkan...sooo..aku bercadang nak pinjam lagi huhuhu,..

saper sangka dulu biler cakap pasal novel memang aku PANGKAH!!!!
awal2 lagi...
tapi lar nih...tak memasal macam drug addict  
nak sangat bacer hihihi..

tuhlar..kan dah pesan jangan BENCI sesuatu sanagt2..nanti..
kiter jadik suker sangat..hehehe

aduhai...dah lewat nie..mau g kijer..nanti aku tulis lagi ea...

PRAY FOR ME 
PRAY FOR US !


0 comments: