CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 21 May 2011

doktor cinta : )

salam...
mood akuh hari ni : doktor cinta...
mesti blur kan korang...alahai bukan aper pun..aku dok sibuk bace novel terbaru " doktor cinta "
bagus bangat sih...bukan aper tapi aku rase aku dah kene isi borang nak masuk tjung rambutan sebab asyik gelak sowang2 time bacer...(da macam bacer majalah ujang pun ader ) tapikan 
sumpah best weyh...
tak tipu....hehehe....
sejak2 asyik bacer novel nie kan aku gase macam da tak der feel nak bercinta ( apehal tuh )
hahaha...
sampai tak perasan customer datang haish banyak teruk ini orang kan hihih
kesian customer tengok kau gelak macam orang giler...

nak tahu..aku ader amek gambar pasport mamat sowang nie..
tiap kali nak amek gambaw die tak boleh tahan nak gelak memanjang...
asek tak jadik ar gmbar tuh..
dier ingat aku buat sarkas kot kat depan dier..
sudah nyer muke dier macam kambing hahahaha....
tuhlar bajet aku nak usha kau kan..time aku amek gambaw...ko tuh..
huhuh..
macam2 manusia lah aku jumpa...
belum ditambah dengan yang cerewet mewet..
kater asl gambar nie gelap...
dah memang kau gelap...aku na wat camner..
penat aku edit bagi cerah...
sikit..

kedai 7e kat sebelah kedai aku tuh pulak dah jadik geng aku...sebab aku selalu gi sane..
buat aper...???
beli megi ar makan...
tuhpun bukan kenyang...
tapi da macam kamcing juga lah aku dengan pekerja die hihih....

hariny nak rehat...sebab aku cuti..nak bacer doktor cinta sampai habis...hihihih....
jangan lah menghalang hobi baru aku nie...yer..
sikit lagi habislah... okeyh!
Pray for me 
Pray for us !


P/s : aku dah tawu da....result final aku..camner...tapi biarlah..rahsia keh2!ader jodoh kiter jumpe keyh budak USIM.

0 comments: