CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 8 May 2011

sori ...dengan post bwah tuh

sori sangat dengan post bawah tuh sebab aku dalam kete sooo...
mcam keling aku tulis kan.hahaha...
aperlah aku nie....
aku on9 dalm kete pastuh jalan banyak bonggol soo...memang merenglah aku taep hahaha
ahari aku nak cerita ...
semalam sepupu aku tunang huhuh...
wah cun seh...teringin aku huhu ( getik nyer )
aku keje sebagai pembantu klinik pagi tadi..tapi memalukan kerana aku pitam tatkala mengisi ubat di dalam packet2...sumpah aku loya dengan ubat uhuhuu...aku berpinar2 biler tengok ubat..dah tuh cam ner aku nak bkerja kat farmasi nanti ( - _ -)
soo...sad... mama aku marah..juger tapi aku diam jerlah..
dah aku tak tahan dengan bau hospital haahahah...
dahlar aku nie liat na makan ubat ni nak isi ubat oh noooooooooooooooooo.........waaaaay...
nak tawu tadi pas baek daripada pening aku terus pergi cari keje kat kedai bakery yang pernaha aku kerja dulu..
mudah han dapatlah...huuu.....pray for me keyh..
nak kate aper nilah kehidupan yang perlu aku tempoh..
makin besar makin mencabar hidupnyer...aku sedar akan itu...
huhuh...
mama kater kite kene belajar hidup susah..walaupun mama mampu nak bagi korang duet belanje..time cuti nie
tak salah rasenyer kiter mencari pengalaman..kan..
pahit manis...kehidupan intu yang mesti kiter rase ye tak..haish
biler di pikirkan...jatuh bangun aku sudah rase banyak sangat..ader ornag sentiase di atas...ader orang di bawah..soo...aku berpendapat it's depend on berapa banyak Allah nak uji sesorang itu...kiter dapat harungi kiter tak...
fulahai....pape jerlah...aku tak bercadang pun nak berucap panjang..hehehe
okeyh...pray for me..pray for us !

0 comments: