CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 3 May 2011

nothing again...~

Salam...
hari nie aku menjalani kehidupan aku secara normal sajer..menjage kebajikan adek2 aku..
seperti men iron baju2 mereka...menghantar mereka ke sekolah... dan segala bagai benda..lagi...tak sedar lepas amek adek aku balik tadika..aku terlelap..hingga kan  abah mengejutkan aku

"ni ko jager adek ke?adek jage ko???" huhu the truth is...adik yang jager aku ...aku terlelap.yang dier sibuk maen game y8..kat laptop...aku bangun2 terus makan...( tak senonoh betul ) alaaa....kater misi menambah berat badan mestilah kau makan tido makan tido huhuhu....aduh aku rase kalo tak ader aral melintang pukang aku akan start mencari sign tulis " jawatan kosong wanita " coz aku bosan juger dok umah..coz..mama dah ader company dier nan cik jah..aku plak takkan nak join jer huhuhuhu...plak...tokseh lah...
huhuh nak citer sikit...lah kan aku tak sempat nak siapkan kad untuk mama hari nie..soo..esok aku try untuk siapkan fuh....hum..

nak tahu hari ny aku makan rasenyer agak banyak dari biase hum mungkin hari tuh akan tiber hahahaha
aku bersyukur masih di kurniakan nikmat makan dan mahu makan....alhamdulillah...tadi adik aku telefon bagittahu hari dier pose ( tuh pun nak bagitahu aku ) takpelah aku cakap selamt berbuka jer tadi... hari nie tak thu nak letak gambar aper nak story aper...tiber2 teringat pada si dia ngeheheheh....sayangku... ( glenyah suda )rase macam nak pergi rumah along..nak tolong dier niaga..tapi masalah nyer rumah die tinggi sangat soo..agak malas nak berjaln turun bawah...lagipun along kerje pagi...taknak susakan dier lagipun... huhuhu angah plak na exam kan GOOD LUCK  keyh..wat tol2..
and biler wta latihan L.I pastikan dapat usha job yang baik keyh hahah...

tiber rase rindu plak kay korang....

 TTS 4 GURLS




SWEET SOUR MEMORY


 TTS4 GUYS



 Uhuuhukkkk..pic sesat...heheh
but i love it...nie kat umah aku!

0 comments: