CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 19 May 2011

ta seindah dalam novel...

MOOD
salam....
hai makin lamer makin menjadik blog nie demam kan..
aku tak tahu lah biler dier nak elok....
mood aku : becampur baur... : l

KEGILAAN
heee.....aku baru usai menghabiskan novel aku ...yang ke berape entah...
(perh ayat da macam novel)
biler aku pikir balik indah betul cerita dalm novel kan..
tapi cerita aku nie..
tak seindah dalam..novel...
tapi aku tetap bersyukur...
pelbagai kisah yang Aku..bacer ....byk juger yang memberi pengajaran...dan iktibar...
corak2..kehidupan manusia..sorang2 kat dunia memang unik dan bermacam2..
ada kalenyer indah pada permulaan bile sampai pertengahan ader kesilapan..
ader yang bermula dengan keperitan..dan berakhir dengan warna2 bahagia...
( aku rase aku yang demam sekarang nie..sebab tuh kau tulis camny ..haish )

KETERPAKSAAN
act aku tengh menahan rase mual lepas minum susu lembu mama aku beli khas untuk aku minum...
aku terpakse minum satu gelas penuh dan besar..dan ader lagi se kole aku kene habiskan nanti2..






0 comments: