CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 12 May 2011

new job ..as photographer

Salam...
hihih...hariny aku nak story banyak skit..taw..
huhhu..
nak taw aku da keje..keje aku kat kedai gambar...
aku lah casher..akulah..photographer...akulah..tukang print..akulah..tukang laminate..akulah..tauke...hahaha
na taw aku baru kerje 2 hari tapi kerje2 yang aku kene buat macam amek gambar pasport orang , amek gambar studio..pastuh aku kene edit ( biar kasi cun )...menarik tak kerje aku..
before nie aku tak terpikir pun na keje amek2 gambar..nie..
sudahlar aku mals nak amek gambar huhuh
neway...aku belajar byk kat situ..(termasuk fax..kan aper2 yang penting )
feeling aku kerje kat situ ? mestilah no feeling hahaha
coz...sumer pekerja wanita haha toke dier je laki..
tp toke die selalu rakde kat kedai and dier pesan soh buat kedai tuh macam kedai akuh...aku pun ...buat lah macam kedai aku...now..aku baru belaja sikit2..sok luse rasenyer ader lagi aku nak kene belajar...
gaji dier alhamdulillah...ok jugak + elaun kedtangan 50rm..boleh na overtime..lagi..
aku kerje dengan sorang akak nie..namer nye miera...sier baek jer nan aku..
kitorang jerlah yang jge kedai...fuh...
memang kedai kitorang..
nasib baik aku anggap kedai tuh macam kedai akuh..soo...
aper lagi...aku cuberlah menambah baik kedai tuh...mengemas..mop lantai...dan byk..lgi..
haish..dengar mcam..byk..tapi kadang2..kalo tak der customer...aku plak yang mati kebosanan..tuhlar..
soo...kadang2 ramai..kadang2 tak...soo..

da macam2 kerje aku buat...sambil tuh aku cari pengalaman...wat keje itu dan ini..
sumpah..seronok...korang try lah..

oklah...malam suda...tata.


nie kamera yang aku gune..selalu..huhuhuh

0 comments: